Ellis van Maarseveen

On this website, you can find details about Ellis Van Maarseveen’s career, a few of her reviews of her work, as well as some photos.

If you want to find out more about Ellis’ work for TUSK international theatre company, go to tusktheatre.net

Enjoy the site!

About Ellis van Maarseveeen
Press about Ellis.

https://ellis.wordpress.com/wp-content/uploads/2005/11/tightframebw.jpg

One Response to “Ellis van Maarseveen”

  1. Marion Lejeune-van Gelder Says:

    Ellis,
    tot mijn schande hebben we nooit contact met je opgenomen toen je in Den Haag kwam wonen (was op zich een kleine moeite geweest). Ik hoop dat je terugmailt, want ik zou het toch wel heel leuk vinden om de oude banden weer aan te halen. Bovendien gaan Mathieu en ik regelmatig naar toneelvoorstellingen. Ik zou het wel heel gezellig vinden. (Ik mis jou en je zusjes eigenlijk wel).

    groetjes,
    Marion

Leave a comment